De 5 meest ondeugende Valentijnacties

February 14, 2018

Het is vandaag Valentijn. Een feest voor de liefde en een feest van de commercie. Naast hotels, restaurants en cafés grijpen ook levensmiddelenbedrijven deze dag aan om de consument te verleiden. Bedrijven leggen in speciale Valentijn-campagnes het verband tussen eten, liefde & seks. De Wilde Boerin zet de 5 meest aansprekende voorbeelden uit de afgelopen jaren op een rij en sluit af met een verrassende toegift:

 

1.       The Adult Meal van Burger King (2017)

 

2.       Galaxy Chocolate Chase van Mars (2017) 

 

3.       De cheesylovenoten van Boursin (2015) 

  

4.       Valentine's Day Personalized Candies van M&M’s (2017)

 

5.       Mrs Fields 

 

Toegift

Naast horeca en levensmiddelenbedrijven, zijn er ook diverse media die eten, liefde & seks tijdens Valentijn verbinden. Dit jaar kreeg ik een superleuk verzoek van food-designer Annelies Hermsen om samen invulling te geven  aan de 'Lustopwekkende Keuken' voor dagblad De Limburger.

 

Als food-designer denkt Annelies na over wat, waarom en hoe we eten. Ze is ontwerper en gebruikt voedsel als materiaal én inspiratiebron. Ze heeft in het verleden een pop-up date-café met verleidelijke cocktails & hapjes opgezet in Eindhoven. Annelies en ik hebben samen verhalen & anekdotes achter diverse lustopwekkende producten beschreven voor dagblad De Limburger. Journalist Kim Noach heeft er een prachtig artikel van gemaakt. Lees onderstaand het bericht.

 

Valentijnbonus: Puur genot uit puur eten 

 

Over dit blog

De Wilde Boerin schrijft een blog voor mensen die net als zij, van lekker eten en vrijen houden. Op haar ontdekkingsreis probeert ze erachter te komen wat de invloed van eten op seksuele gezondheid is. Dit blog is een persoonlijk reisverhaal waarin ze allerlei experimenten doet, experts interviewt en gerechten bereidt.

 

 

Pics: Burger King by PSFK 

 

 

Please reload

RECENT POSTS

August 17, 2019

July 7, 2019

December 12, 2018

September 7, 2018

February 6, 2018

Please reload